فروش آجر نما

فروش آجر نما

فروش آجر نما در مصالح ساختمانی هانی با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می شود. آجرنما به عنوان یکی از محبوب ترین و پر مصرف ترین مصالح ساختمانی از زمان گذشته میباشد.
استفاده از آجر در ایران از زمان بسیار قدیم رواج داشته است و سابقه ای هزاران ساله دارد. برای خرید آجر نما نسوز و فروش آجر نما مجموعه ما در خدمت سازندگان و مشتریان عزیز می باشد.

مزایا آجر نما

مرغوب و با دوام، جذب آب مناسب، تولید در ابعاد کارشناسی شده برای هرمدل طراحی، امکان تولید در ابعاد متفاوت بر اساس سلیقه و نیاز مشتری، با فروش زیاد و زیبا، رنگ های طبیعی و در برابر اشعه خورشید تغییر نمی کند.
مطلب پیشنهادی: خرید آجر نما در تهران
استفاده از مواد اولیه طبیعی و مطلوب، مقاومت در برابر فرسایش، خراش و خط خوردگی، در برابر اسید و باز مقاومت می نماید.
بیشتر بخوانید: تهیه مصالح ساختمانی
در برابر یخ زدگی و شرایط آب و هوایی متفاوت مقاومت می کند، در برابر آتش و عوامل طبیعی مقاومت می کند.
در رنگ های متفاوت تولید شده، با محیط زیست سازگار می باشد. برای خرید آجر نما نسوز تهران با کیفیت بالا در خدمت شما می باشد.

معایب آجرنما

وزن بالایی دارد، بعضی مواقع شوره می زند، بعد از گذر زمان آلودگی های هوا را جذب می کند و باعث ظاهری نا زیبا می شود و شستو شو آن مشکل می باشد.
در حال حاضر بسیاری از سازندگان از آجر نما برای نمای ساختمان استفاده می کنند و سبب جلب رضایت مشتری می شود.
شرکت پخش مصالح ساختمانی هانی خرید و فروش انواع مصالح ساختمانی از جمله: گچ ، آهک، خرید سیمان، قیر، آجر، تیغه سافالی، سفال سقفی، شن و ماسه، پودر سنگ را عرضه می کند، و مشتریان می توانند برای خرید مصالح یک تماس تلفنی و یا با استفاده از قابلیت سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *