خرید سفال سقفی

خرید سفال سقفی

سفال سقفى از جنس سفال و توخالى می باشد که در بين دو تيرچه قرار می گیرد و پوشش سقف را ایجاد می نماید. خرید سفال سقفی با کیفیت از جمله مزایای شرکت پخش مصالح ساختمانی هانی می باشد. برای خرید سفال سقفی با مرغوبیت بالا و قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان می باشیم.
خرید و فروش انواع مصالح ساختمانی از جمله: گچ، آهک، انواع سیمان، قیر، آجر، تیغه سافالی، سفال سقفی، شن و ماسه، پودر سنگ را در فعالیت خود گنجانده است ومشتریان می توانند با یک تماس تلفنی و یا با استفاده از قابلیت سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنند. در ادامه به بررسی مشخصات فنی می پردازیم.

بیشتر بخوانید: خرید آجر نما در تهران
ماده اولیه پایه تولید: خاک رس
وزن تقریبی: 10.75 کیلوگرم
ابعاد اسمی: 50*20*25 سانتی متر
ابعاد واقعی:50*20*25 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر : پوشش 50*20
تلرانس ابعادی : مطابق استاندارد ملی با شماره 2909-2
سفال سقفی نام های دیگری نیز دارد از جمله بلوک سقفی ، بلوک سفال، بلوک سفالی، بلوک سفالی سقفی،  بلوک سفال سقفی، قیمت بلوک سقفی،  قیمت بلوک سفالی، قیمت سفال سقفی،  سفال سقف،  سفال سقفی می توان اشاره کرد. در ساختمان سازی  بلوک های سقفی قطعاتی می باشند که از سفال با پهنای 40 سانتی متر و ارتفاع و درازای مشخصی تولید می شوند و دارای لبه ی مخصوصی هستند که در فاصله بین دو تیرچه از سقف را پوشش می دهند. سفال سقفی در ساخت سقف های تیرچه بلوک مورد استفاده قرار میگیرند. و به دلیل داشتن سوراخ های موجود در آن موجود است وزن .پایین دارند. به همین علت تحمل باربری پایینی دارند. در صورتی که تصمیم به تهیه مصالح ساختمانی دارید ما در خدمت شما می باشیم.

 

مراحل تهیه سفال سقفی

مرحله اول : بررسی خاک و خارج کردن مواد خام از زمین می باشد

مرحله دوم  : در این گام کلوخ و سنگ ها از خاک جدا می گردد و در آسیاب خورد می گردد.

مرحله سوم : تولید قاب بلوک و یا آجر سفال می باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر و بازسازی ساختمان

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *